Smartere kundeanalyse – hvordan får du loyale kunder?

Der er hård kamp om kunderne og deres opmærksomhed – og de stiller større krav til deres forhandlere end nogensinde. Udover produkter af høj kvalitet forventer de en enestående service og kæver at føle sig direkte tiltalt med skræddersyede produkttilbud frem for uvedkommende information. Hvis de ikke føler, de får det, henvender de sig til andre leverandører.

Den 13. december afholder IBM seminar om mulighederne indenfor kundeloyalitet baseret på kundedata. Analyse er nøglen til at genkende de mest profitable kunder, optimere salgsaktiviteter og prissætning, og forbedre kvaliteten af mødet med kunden.

På seminaret diskuterer vi, hvordan man udnytter sine data effektivt til at forudsige og påvirke den fremtidige kundeadfærd – for dermed at målrette sin kommunikation til den enkelte kunde.

Deltag og få svar på spørgsmål som; Hvordan øger du indsigten i dine kunders adfærd og bruger oplysninger proaktivt til at øge omsætningen? Og – hvordan møder du dine kunder med skræddersyede marketingkampagner, så de føler sig personligt tiltalt?

Dato: 13. december 2011
Tid: 8:30 – 12:00
Sted: IBM, Lyngbyvej 2, 2100 København

Læs mere og tilmeld dig her

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s